اینجا درباره همه چی هست

اینجا همه چی هست

اینجا درباره همه چی هست

اینجا همه چی هست

اینجا همه چی هست

  • ۰
  • ۰

در عصر حاضر تزریق بوتاکس در میان افراد بسیاری در جامعه گسترش یافته است. تزریق بوتاکس هم جنبه درمانی دارد و هم جنبه زیبایی. اما سوالی که برای بیشتر افراد پیش می آید این است که بهترین متخصص پوست کیست؟ دکتر پوست خوب برای تزریق بوتاکس کیست؟ بهترین متخصص پوست و مو چه ویژگی هایی دارد؟ و … به همین دلیل در این مقاله قصد داریم درباره مشخصات دکتر پوست خوب برای تزریق بوتاکس مطالبی را ارائه نماییم تا شما عزیزان با خیالی آسوده بتوانید پزشک مورد نظر خود را بیابید پس در ادامه با ما همراه باشید.

تزریق بوتاکس چیست؟

تزریق بوتاکس باعث دنرواسیون شیمیایی عضلات توسط بلوک استیل کولین می شود و در نتیجه ضعف یا شل شدن عضلات سبب صاف شدن خطوط هایپرفانکشنال و برجسته صورت و گردن می شود. همراهی تزریق بوتاکس با لیزر و تزریق فیلر به خصوص در نواحی فعال مثل دور چشم و دهان می تواند مفید باشد. تاثیر بوتولینوم توکسین نوع A به طور معمول چند ماه می باشد که با تزریق مجدد می تواند افزایش یابد.

عوارض تزریق بوتاکس می تواند افتادگی پلک باشد که به علت انتشار بوتولینوم توکسین به عضله غیرهدف ایجاد می شود و با تزریق متمرکز و تکنیک صحیح قابل پیشگیری می باشد. در حال حاضر تزریق بوتاکس شایع ترین اقدام جراحی زیبایی می باشد و با توجه به رواج مصرف آن چه در رابطه مسائل زیبایی و چه در رابطه با مسائل درمانی یک پروتکل جامع و واحد برای آن تعیین شده است.

علل مراجعه به بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس چیست؟

تزریق بوتاکس روشی کاملا تخصصی است بنابراین نیاز است توسط بهترین متخصص پوست انجام شود دکتر پوست خوب برای تزریق بوتاکس به خوبی تشخیص می دهد بهترین نقاط تزریق بوتاکس کدام هستند اما در صورتی که این روش توسط افراد غیر متخصص انجام شود می تواند برخی عوارض جانبی را به همراه داشته باشد که برای افراد ناخوشایند هستند.

منبع: https://dr-soleymani.com/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%B3/

  • ۰۰/۰۹/۲۲
  • صحرا راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی