اینجا درباره همه چی هست

اینجا همه چی هست

اینجا درباره همه چی هست

اینجا همه چی هست

اینجا همه چی هست

  • ۰
  • ۰

با توجه به اهمیت زیبایی اندام ها روش های جراحی زیبایی اندام بسیاری مطرح شده است مانند لیپوماتیک، لیپوساکشن لیپولیزر و ابدومینوپلاستی که با توجه به ناحیه مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرند. این روش های جراحی زمانی مورده استفاده قرار می گیرند که افراد پس از انجام ورزش های سنگین و رژیم های طاقت فرسا نتایج دلخواه خود را بدست نیاورده اند . لیپوماتیک جدیدترین روش لاغری است که عوارض جانبی ندارد و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است.

جراحی لیپوماتیک کم خطر می باشد و امنیت و ایمنی بالایی حین عمل جراحی وجود دارد و پس از جراحی بیمار با عارضه ای روبرو نمی شود و از نتیجه بدست امده پس از جراحی نهایت رضایت را دارد. جراحی لیپوماتیک از جدید ترین روش های تخریب و تخلیه چربی می باشد که می تواند نتایج باور نکردنی برای افراد به همراه بیاورد . افرادی که از اضافه وزن شدید خود بسیار ناراضی می باشند و این امر در نحوه لباس پوشیدن آن ها بسیار تاثیر گذاشته است و موجب کاهش زیبایی و اعتماد بنفس آن ها گردیده است جراحی لیپوماتیک بسیار موثر واقع می شود و پس از انجام این جراحی به ظاهر زیبا در اندام های خود می رسند.

نحوه انجام لیپوماتیک

لاغری موضعی با لیپوماتیک با استفاده دستگاه خاصی که مجهز به یک لوله فلزی بسیار نازک به نام کانولا است صورت می گیرد، کانولا زمانی که از طریق شکافت های ریز ایجاد شده در ناحیه های مورد نظر وارد بدن شود به سرعت می لرزد و با ایجاد حرکات چرخشی و سریع باعث خورد شدن سلول های چربی در زیر پوست می شود، بعد از تخریب سلول های چربی آمادگی چربی ها برای تخلیه بوجود می آید، تخلیه چربی ها هم با استفاده از لوله کانولا صورت می گیرد.

در جراحی لیپوماتیک ابتدا فرد تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد و بعد از آن توسط دکتر نداف کرمانی سوراخ هایی به طول دو الی شش میلی متر بروی نواحی مورد نظر که از قبل توسط جراح در نظر گرفته شده بود ایجاد می شود و لوله ای بسیار نازک و باریکی به نام کانولا وارد بافت چربی می شود. لوله کانولا با حرکات چرخشی و ارتعاشات بسیار سریع این قدرت را دارد که بدون وارد کردن آسیبی به عروق بیمار و اندام های مجاور چربی های انباشته شده را تخریب کند و ان ها  را از حالت پیوسته خارج سازد.

چربی های تخریب شده به حالت رقیق و آب شده با فشار وارده شده توسط دستگاه ساکشن از اندام های مورد نظر خارج می شود. افرادی که اقدام به انجام این کار می کند پس از جراحی بلافاصله می توانند نبود چربی های خود و همچنین کاهش سایز خود را مشاهده کنند. یکی از مزیت های این روش استفاده از چربی های بدست آمده بعد از تصفیه و پاکسازی برای حجیم سازی نواحی مختلف مانند لب ها، گونه ها و پشت دست می باشد.

لیپوماتیک یک روش ایمن می باشد زیرا در این روش به عضلات و عروق خونی مجاور هیچ گونه آسیبی وارد نمی شود . دوره ریکاوری در بسیار سریع اتفاق می افتد . به هیچ عنوان سوختگی بعد از لیپوماتیک مشاهده نمی شود زیرا از هیچ گونه حرارتی در این روش برای از بین بردن چربی ها استفاده نمی شود و لوله کانولا چربی ها را بصورت فیزیکی خرد می کند.

مواردی که می توان از لیپوماتیک برای آن استفاده کرد:

خوشبختانه با استفاده از لیپوماتیک می توان چربی ها را بصورت موضعی خارج کرد و ظاهر زیبایی را در آن قسمت از بدن ایجاد کرد. شکم، پهلو، ران پا، ساق پا و اطراف زانو، ناحیه پشت کم، صورت و غبغب، بازو و باسن قسمت هایی از بدن می باشند که چربی های انباشته شده در این قسمت ها را می توان با لیپوماتیک استخراج کرد و نتایج درخشان آن را به خوبی مشاهده نمود.

مراقبت بعد از لیپوماتیک

با وجود اینکه دوران نقاهت بعد بسیار کوتاه می باشد، رعایت برخی از موارد و اقدامات در این دوران در اثر بخشی بهتر لاغری با لیپوماتیک بسیار تاثیر گذار می باشد. بعنوان مثال استفاده از گن های مخصوص بعد از لیپوماتیک بسیار توصیه می شود و باید تمامی افرادی که لیپوماتیک کرده اند از گن های مخصوص استفاده نمایند تا بهترین و مطلوب ترین نتایج را دریافت کنند.

 

منبع: https://drnadafkermani.com/%D9%84%DB%8C%D9%BE%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9/

  • ۰۰/۰۹/۲۷
  • صحرا راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی