اینجا درباره همه چی هست

اینجا همه چی هست

اینجا درباره همه چی هست

اینجا همه چی هست

اینجا همه چی هست

  • ۰
  • ۰

انتخاب جراح زیبایی انتخابی خواهد بود که سال‌ها با آن زندگی می‌کنید. یک روش موفقیت آمیز باعث می شود احساس کنید بیشتر شبیه خودتان هستید و برای سال های آینده اعتماد به نفس بیشتری به شما می دهد. از طرف دیگر، قرار گرفتن در دست یک جراح بی‌تجربه، شانس شما را برای داشتن نتایج ضعیف افزایش می‌دهد، که می‌تواند منجر به هزینه‌های اضافی، زمان و درد بیشتر شود. ابدومینوپلاستی یک جراحی بزرگ است که پوست و چربی اضافی شکم را از بین می برد. از آن جا که جراحی ابدومینوپلاستی خیلی حساس است دقت کنید که حتما به بهترین جراح ابدومینوپلاستی مراجعه کنید. این جراحی همچنین عضلات را سفت می کند. این می تواند برای زنانی که  باردارهای زیادی داشته اند یا هر کسی که وزن زیادی از دست داده است مناسب باشد.

 

ابدومینوپلاستی چیست؟

ابدومینوپلاستی روشی است که با برداشتن چربی و پوست اضافی و سفت کردن ماهیچه های دیواره شکم، شکم شما را صاف می کند. بسته به میزان پوست و چربی، می توان روش های “مینی” یا بیشتر درگیر را در نظر گرفت. مهم است که خود را آموزش دهید، وضعیت خود را به طور کامل تجزیه و تحلیل کنید و برای تصمیم گیری نهایی وقت بگذارید. این روش نباید به عنوان جایگزینی برای کاهش وزن استفاده شود.

شته اند یا هر کسی که وزن زیادی از دست داده است مناسب باشد.

آیا این روش برای شما مناسب است؟

دکتر شهریار حدادی می تواند با شما همکاری کند تا بهترین راه حل کانتورینگ بدن را برای اهداف و نیازهای شما تعیین کند. در طول مشاوره شما، می‌توانیم در مورد آنچه که امیدوارید با انجام عمل جراحی به آن دست یابید، صحبت کنیم و یک ارزیابی کامل از سابقه پزشکی خود انجام دهیم. دکتر شهریار حدادی به عنوان یک جراح پلاستیک پیشرو، می تواند روشی را توصیه کند که به شما در دستیابی به نتایج دلخواه کمک کند. خواه لیفت ران، لیپوساکشن، جراحی مایل پهلو، یا سایر درمان‌ها، او می‌تواند طرحی را طراحی کند که شکل طبیعی شما را تکمیل کند و این عمل را با نهایت مهارت انجام دهد.

 

منبع: https://drhaddadi.ir/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86%D9%88%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C/

  • ۰۰/۰۹/۲۷
  • صحرا راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی