اینجا درباره همه چی هست

اینجا همه چی هست

اینجا درباره همه چی هست

اینجا همه چی هست

اینجا همه چی هست

۹ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه باید در زمینه انتخاب جراح پلاستیک عملکرد درستی داشت؟

همان طور که می دانید، بسیاری از صاحب نظران حوزه ی جراحی پلاستیک و زیبایی انتخاب درست جراح را مهم ترین عامل موثر بر روی نتیجه ی هر عمل زیبایی می دانند.

این انتخاب – از آن جا که با ظاهر شما سر و کار دارد – می تواند تاثیر بسیاری بر روی کیفیت زندگی شما بگذارد؛ پس اگر بتوانید در این زمینه موفق عمل کنید، ظاهر زیباتر و در نتیجه اعتماد به نفس بالاتری خواهید داشت.

 

جراح پلاستیک چه کسی است؟

 

منظور ما از جراح پلاستیک، پزشکی است که دوره ی عمومی پزشکی، دوره ی تخصصی و فوق تخصصی جراحی پلاستیک را گذرانده است. حتما شنیده اید که برای انجام انواع جراحی زیبایی و ترمیمی باید حتما به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک مراجعه کنید، نه پزشکی که مدرک تحصیلی پایین تری دارد.

جراح فوق تخصص پلاستیک، یک پزشک است که برای مراقبت از تروماها، تکنیک های جراحی اولیه و همچنین انجام جراحی های زیبایی مانند انتقال بافت، تناسب اندام و جراحی های زیبایی و استفاده از لیزر ها آموزش دیده است.

جراحی پلاستیک چیست؟

جراحی پلاستیک و ترمیمی به منظور بازسازی فرم طبیعی بدن و عملکرد انجام می شود. این تخصص برای همه ی گروه های سنی کاربرد دارد و برای همه ی بخش های بدن می توان از جراحی پلاستیک و ترمیمی استفاده نمود.

جراحی پلاستیک برای بهبود بسیاری از بخش های بدن مورد کاربرد قرار می گیرد. به طور کلی جراحی پلاستیک را به دو دسته تقسیم بندی می کنند:

  • جراحی پلاستیک زیبایی
  • جراحی پلاستیک ترمیمی

جراحی پلاستیک زیبایی به منظور بهبود ظاهر بخش های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. جراحی زیبایی، به دلیل بحث زیبایی شناختی در قسمت های مختلف بدن انجام می شود و تغییراتی نیز در ظاهر آن ها ایجاد می کند.

مهم ترین خدماتی که یک جراح پلاستیک زیبایی می تواند به مراجعین خود ارائه نماید، شامل موارد زیر هستند:

  • جراحی زیبایی اندام
  • جراحی زیبایی سینه (ماموپلاستی، لیفت سینه، پروتز سینه، ژنیکوماستی)
  • جراحی زیبایی شکم (ابدومینوپلاستی)
  • جراحی لاغری (لیپوساکشن)
  • ترانسفر چربی (لیپو و تزریق چربی)
  • جراحی لیفت بدن (لیفت کلی بدن، لیفت بازو، لیفت ران و …)
  • جراحی زیبایی صورت
  • جراحی بینی (جراحی بینی گوشتی، جراحی بینی استخوانی، عمل بینی طبیعی، عمل بینی فانتزی، ترمیم بینی)
  • جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)
  • لیفت صورت (لیفت کلی صورت، لیفت ابرو و پیشانی، لیفت غبغب)
  • جوانسازی صورت
  • تزریق چربی به صورت
  • تزریق ژل
  • تزریق بوتاکس

در بخش بعد همه ی این خدمات را به طور خلاصه معرفی خواهیم کرد تا شما عزیزان بتوانید به بهترین شکل ممکن با هر یک از آن ها آشنا شوید.

منبع: https://drataei.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

  • صحرا راد
  • ۰
  • ۰

با توجه به اهمیت زیبایی اندام ها روش های جراحی زیبایی اندام بسیاری مطرح شده است مانند لیپوماتیک، لیپوساکشن لیپولیزر و ابدومینوپلاستی که با توجه به ناحیه مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرند. این روش های جراحی زمانی مورده استفاده قرار می گیرند که افراد پس از انجام ورزش های سنگین و رژیم های طاقت فرسا نتایج دلخواه خود را بدست نیاورده اند . لیپوماتیک جدیدترین روش لاغری است که عوارض جانبی ندارد و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است.

جراحی لیپوماتیک کم خطر می باشد و امنیت و ایمنی بالایی حین عمل جراحی وجود دارد و پس از جراحی بیمار با عارضه ای روبرو نمی شود و از نتیجه بدست امده پس از جراحی نهایت رضایت را دارد. جراحی لیپوماتیک از جدید ترین روش های تخریب و تخلیه چربی می باشد که می تواند نتایج باور نکردنی برای افراد به همراه بیاورد . افرادی که از اضافه وزن شدید خود بسیار ناراضی می باشند و این امر در نحوه لباس پوشیدن آن ها بسیار تاثیر گذاشته است و موجب کاهش زیبایی و اعتماد بنفس آن ها گردیده است جراحی لیپوماتیک بسیار موثر واقع می شود و پس از انجام این جراحی به ظاهر زیبا در اندام های خود می رسند.

نحوه انجام لیپوماتیک

لاغری موضعی با لیپوماتیک با استفاده دستگاه خاصی که مجهز به یک لوله فلزی بسیار نازک به نام کانولا است صورت می گیرد، کانولا زمانی که از طریق شکافت های ریز ایجاد شده در ناحیه های مورد نظر وارد بدن شود به سرعت می لرزد و با ایجاد حرکات چرخشی و سریع باعث خورد شدن سلول های چربی در زیر پوست می شود، بعد از تخریب سلول های چربی آمادگی چربی ها برای تخلیه بوجود می آید، تخلیه چربی ها هم با استفاده از لوله کانولا صورت می گیرد.

در جراحی لیپوماتیک ابتدا فرد تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد و بعد از آن توسط دکتر نداف کرمانی سوراخ هایی به طول دو الی شش میلی متر بروی نواحی مورد نظر که از قبل توسط جراح در نظر گرفته شده بود ایجاد می شود و لوله ای بسیار نازک و باریکی به نام کانولا وارد بافت چربی می شود. لوله کانولا با حرکات چرخشی و ارتعاشات بسیار سریع این قدرت را دارد که بدون وارد کردن آسیبی به عروق بیمار و اندام های مجاور چربی های انباشته شده را تخریب کند و ان ها  را از حالت پیوسته خارج سازد.

چربی های تخریب شده به حالت رقیق و آب شده با فشار وارده شده توسط دستگاه ساکشن از اندام های مورد نظر خارج می شود. افرادی که اقدام به انجام این کار می کند پس از جراحی بلافاصله می توانند نبود چربی های خود و همچنین کاهش سایز خود را مشاهده کنند. یکی از مزیت های این روش استفاده از چربی های بدست آمده بعد از تصفیه و پاکسازی برای حجیم سازی نواحی مختلف مانند لب ها، گونه ها و پشت دست می باشد.

لیپوماتیک یک روش ایمن می باشد زیرا در این روش به عضلات و عروق خونی مجاور هیچ گونه آسیبی وارد نمی شود . دوره ریکاوری در بسیار سریع اتفاق می افتد . به هیچ عنوان سوختگی بعد از لیپوماتیک مشاهده نمی شود زیرا از هیچ گونه حرارتی در این روش برای از بین بردن چربی ها استفاده نمی شود و لوله کانولا چربی ها را بصورت فیزیکی خرد می کند.

مواردی که می توان از لیپوماتیک برای آن استفاده کرد:

خوشبختانه با استفاده از لیپوماتیک می توان چربی ها را بصورت موضعی خارج کرد و ظاهر زیبایی را در آن قسمت از بدن ایجاد کرد. شکم، پهلو، ران پا، ساق پا و اطراف زانو، ناحیه پشت کم، صورت و غبغب، بازو و باسن قسمت هایی از بدن می باشند که چربی های انباشته شده در این قسمت ها را می توان با لیپوماتیک استخراج کرد و نتایج درخشان آن را به خوبی مشاهده نمود.

مراقبت بعد از لیپوماتیک

با وجود اینکه دوران نقاهت بعد بسیار کوتاه می باشد، رعایت برخی از موارد و اقدامات در این دوران در اثر بخشی بهتر لاغری با لیپوماتیک بسیار تاثیر گذار می باشد. بعنوان مثال استفاده از گن های مخصوص بعد از لیپوماتیک بسیار توصیه می شود و باید تمامی افرادی که لیپوماتیک کرده اند از گن های مخصوص استفاده نمایند تا بهترین و مطلوب ترین نتایج را دریافت کنند.

 

منبع: https://drnadafkermani.com/%D9%84%DB%8C%D9%BE%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9/

  • صحرا راد
  • ۰
  • ۰

انتخاب جراح زیبایی انتخابی خواهد بود که سال‌ها با آن زندگی می‌کنید. یک روش موفقیت آمیز باعث می شود احساس کنید بیشتر شبیه خودتان هستید و برای سال های آینده اعتماد به نفس بیشتری به شما می دهد. از طرف دیگر، قرار گرفتن در دست یک جراح بی‌تجربه، شانس شما را برای داشتن نتایج ضعیف افزایش می‌دهد، که می‌تواند منجر به هزینه‌های اضافی، زمان و درد بیشتر شود. ابدومینوپلاستی یک جراحی بزرگ است که پوست و چربی اضافی شکم را از بین می برد. از آن جا که جراحی ابدومینوپلاستی خیلی حساس است دقت کنید که حتما به بهترین جراح ابدومینوپلاستی مراجعه کنید. این جراحی همچنین عضلات را سفت می کند. این می تواند برای زنانی که  باردارهای زیادی داشته اند یا هر کسی که وزن زیادی از دست داده است مناسب باشد.

 

ابدومینوپلاستی چیست؟

ابدومینوپلاستی روشی است که با برداشتن چربی و پوست اضافی و سفت کردن ماهیچه های دیواره شکم، شکم شما را صاف می کند. بسته به میزان پوست و چربی، می توان روش های “مینی” یا بیشتر درگیر را در نظر گرفت. مهم است که خود را آموزش دهید، وضعیت خود را به طور کامل تجزیه و تحلیل کنید و برای تصمیم گیری نهایی وقت بگذارید. این روش نباید به عنوان جایگزینی برای کاهش وزن استفاده شود.

شته اند یا هر کسی که وزن زیادی از دست داده است مناسب باشد.

آیا این روش برای شما مناسب است؟

دکتر شهریار حدادی می تواند با شما همکاری کند تا بهترین راه حل کانتورینگ بدن را برای اهداف و نیازهای شما تعیین کند. در طول مشاوره شما، می‌توانیم در مورد آنچه که امیدوارید با انجام عمل جراحی به آن دست یابید، صحبت کنیم و یک ارزیابی کامل از سابقه پزشکی خود انجام دهیم. دکتر شهریار حدادی به عنوان یک جراح پلاستیک پیشرو، می تواند روشی را توصیه کند که به شما در دستیابی به نتایج دلخواه کمک کند. خواه لیفت ران، لیپوساکشن، جراحی مایل پهلو، یا سایر درمان‌ها، او می‌تواند طرحی را طراحی کند که شکل طبیعی شما را تکمیل کند و این عمل را با نهایت مهارت انجام دهد.

 

منبع: https://drhaddadi.ir/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86%D9%88%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C/

  • صحرا راد
  • ۰
  • ۰

جراحی بینی یا رینوپلاستی یک عمل جراحی برای اصلاح بینی برجسته، غیر معمول، نامتقارن یا نامنظم است. رینوپلاستی همچنین می تواند برای اصلاح نوک بینی نامطلوب یا تغییر شکل دهانه سوراخ های بینی استفاده شود.

دانشگاه میشیگان یک رهبر شناخته شده ملی در جراحی ترمیمی است. تیم ما متشکل از جراحان پلاستیک و متخصصان پزشکی دارای گواهی هیئت مدیره، بیماران خود را در هر مرحله از فرآیند جراحی بینی راهنمایی می کنند تا بهترین نتایج ممکن را تضمین کنند.

آیا جراحی بینی برای شما مناسب است؟

اگر نسبت به بینی خود هوشیار هستید، این جراحی می تواند به تصویری از خود کمک کند. همچنین دلایل پزشکی زیادی برای انجام رینوپلاستی وجود دارد، از جمله عوارض ناشی از شکستگی بینی، عفونت های مکرر سینوسی، انحراف تیغه بینی یا مشکلات عمده خروپف.

رینوپلاستی یکی از رایج ترین عمل های زیبایی است.

 

بهترین نامزدها


رینوپلاستی برای بیمارانی که در غیر این صورت از سلامت خوبی برخوردارند، بدون بیماری فعال یا شرایط پزشکی جدی و از قبل موجود، بهترین است. به طور کلی، جراحی بینی نباید تا زمانی که بینی به اندازه بزرگسالان نزدیک شود، انجام شود. معمولاً برای دختران بعد از 14 سالگی و برای پسران 15 سالگی است، زیرا پسرها دیرتر از دختران جهش رشد می کنند. هر نوجوانی که ظاهر خود را دوست ندارد، کاندیدای خوبی برای جراحی بینی نیست. بسیاری از نوجوانان نارضایتی خود را از بینی خود بیشتر می کنند. تقریباً 10 درصد از تمام جراحی های بینی در افراد کمتر از 19 سال انجام می شود.

در بزرگسالان، روند پیری باعث می شود که پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد و در نتیجه بینی بلندتر و افتاده شود. جراحی برای بالا بردن نوک بینی ممکن است ظاهری جوان‌تر به بیمار بدهد.

  • صحرا راد
  • ۰
  • ۰

هدف از جراحی بینی به صورت طبیعی چیست؟

  

فارغ از اینکه چه فرم بینی مد نظر ما است، باید بدانیم که جراحی بینی می تواند هم با هدف درمانی و هم با هدف زیبایی انجام پذیرد. چنانچه هدف زیبایی باشد، اولین و اصلی ترین مولفه آن، حفظ و ایجاد تناسب در میان تمامی اجزای صورت است. زیرا بینی که دارای نقص و ایراد باشد می تواند تمامی اجزای چهره را تحت تاثیر قرار دهد. ترکیب این اجزا باهم، فرم کلی صورت و حالت چهره فرد را تشکیل می دهد که اگر نامطلوب باشد، می تواند او را خشن، ناراحت، خسته و یا هر حال دیگری که واقعی نیست، نشان دهد. بنابراین می توان گفت مهم ترین و اصلی ترین هدف از جراحی بینی ایجاد تناسب ظاهری است.

 

آنچه قبل از عمل بینی طبیعی باید انجام دهید

پس از انتخاب جراح لازم است که با او یک جلسه مشاوره داشته باشید و در طی آن از انتظارات و اهداف خود برای عمل بینی صحبت کنید. همچنین اگر داروی خاصی مصرف می کنید و یا مبتلا به بیماری خاصی بوده و هستید، لازم است آن را با پزشک در میان بگذارید.

اغلب اوقات برای تشخیص و تصمیم گیری دقیق، از سوی جراح آزمایشاتی تجویز می شود که لازم است آن ها را انجام دهید و نتیجه را به پزشک ارائه دهید.

 

هفته های قبل از عمل

  • 2 هفته پیش از عمل باید مصرف قرص هایی که احتمال خونریزی را افزایش می دهند، قطع کنید. برخی از این قرص ها عبارتند از آسپرین، پروفن و … .
  • همچنین می بایست از دو هفته قبل، مصرف سیگار، قلیان و نوشیدنی های الکلی را قطع کنید.
  • یک هفته مانده به روز عمل، از غذاهای مقوی استفاده کنید تا بدنتان ضعیف نشود و سلامت خود را حفظ کند.

روز و شب قبل از عمل

  • مصرف آب را طی 24 ساعت پیش از موعد عمل فراموش نکنید.
  • شب قبل از عمل، شامی سبک میل نمایید و سعی کنید زمان این وعده به نحوی باشد که شما از 8 ساعت قبل از عمل، ناشتا باشید.
  • قبل از عمل حتما حمام کنید؛ زیرا ممکن است تا مدتی پس از جراحی، اجازه استحمام نداشته باشید.

روز عمل

  • حتما 1 یا 2 همراه با خود داشته باشید.
  • لباس هایی گشاد و دکمه دار با خود ببرید تا پس از عمل برای تعویض لباس، به مشکل برنخورید.
  • تاخیر نکنید و حداقل 1 ساعت پیش از موعد دقیق، در محل مورد نظر حاضر شوید.
  • خانم ها در روز عمل نباید آرایش کنند و آقایان هم نباید ریش و سبیل داشته باشند.
  • داشتن زیورآلات و اکسسوری هایی مانند ساعت، سوئیچ، دستبند، گردنبند، انگشتر و … در روز عمل ممنوع است.
  • مدارک مورد نیاز و همچنین نتایج آزمایش و عکسبرداری ها را با خود به همراه داشته باشید.

منبع: https://drrastkari.com/%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C/

  • صحرا راد
  • ۰
  • ۰

در عصر حاضر تزریق بوتاکس در میان افراد بسیاری در جامعه گسترش یافته است. تزریق بوتاکس هم جنبه درمانی دارد و هم جنبه زیبایی. اما سوالی که برای بیشتر افراد پیش می آید این است که بهترین متخصص پوست کیست؟ دکتر پوست خوب برای تزریق بوتاکس کیست؟ بهترین متخصص پوست و مو چه ویژگی هایی دارد؟ و … به همین دلیل در این مقاله قصد داریم درباره مشخصات دکتر پوست خوب برای تزریق بوتاکس مطالبی را ارائه نماییم تا شما عزیزان با خیالی آسوده بتوانید پزشک مورد نظر خود را بیابید پس در ادامه با ما همراه باشید.

تزریق بوتاکس چیست؟

تزریق بوتاکس باعث دنرواسیون شیمیایی عضلات توسط بلوک استیل کولین می شود و در نتیجه ضعف یا شل شدن عضلات سبب صاف شدن خطوط هایپرفانکشنال و برجسته صورت و گردن می شود. همراهی تزریق بوتاکس با لیزر و تزریق فیلر به خصوص در نواحی فعال مثل دور چشم و دهان می تواند مفید باشد. تاثیر بوتولینوم توکسین نوع A به طور معمول چند ماه می باشد که با تزریق مجدد می تواند افزایش یابد.

عوارض تزریق بوتاکس می تواند افتادگی پلک باشد که به علت انتشار بوتولینوم توکسین به عضله غیرهدف ایجاد می شود و با تزریق متمرکز و تکنیک صحیح قابل پیشگیری می باشد. در حال حاضر تزریق بوتاکس شایع ترین اقدام جراحی زیبایی می باشد و با توجه به رواج مصرف آن چه در رابطه مسائل زیبایی و چه در رابطه با مسائل درمانی یک پروتکل جامع و واحد برای آن تعیین شده است.

علل مراجعه به بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس چیست؟

تزریق بوتاکس روشی کاملا تخصصی است بنابراین نیاز است توسط بهترین متخصص پوست انجام شود دکتر پوست خوب برای تزریق بوتاکس به خوبی تشخیص می دهد بهترین نقاط تزریق بوتاکس کدام هستند اما در صورتی که این روش توسط افراد غیر متخصص انجام شود می تواند برخی عوارض جانبی را به همراه داشته باشد که برای افراد ناخوشایند هستند.

منبع: https://dr-soleymani.com/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%B3/

  • صحرا راد
  • ۰
  • ۰

عمل بینی گوشتی یکی از عمل های زیبایی پرطرفدار می باشد و نظر اکثریت زنان و مردان را به خود جلب کرده است. جراحی بینی روز به روز در حال پیشرفت و افزایش است اما سوالی که همیشه مطرح می شود این است که آیا عمل زیبایی برای بینی های گوشتی برگشت پذیر است ؟جراحی بینی گوشتی این طور عنوان شده است که به ظاهر کمی ریسک دارد و اغلب افراد تصور می کنند که جراحی بینی گوشتی با موفقیت انجام نخواهد شد. بینی های گوشتی پوست ضخیم و غضروف های نازکی دارند در نتیجه با تکنیک های قدیمی تقریبا کار خاصی برای بینی های گوشتی انجام نمی شد. تکنیک های قدیمی بیشتر کاهنده بودند. اما امروزه با تکنیک های جدید ،دستیابی به زیبایی برای بینی های گوشتی ممکن شده است.

مهم ترین مرحله

بیشترین و مهم ترین کار در جراحی بینی های گوشتی کاهش بافت از یک قسمت و افزودن بافت به قسمت دیگر بینی است. بافت پیوند زده به بینی از غضروف تیغه بینی فرد برداشته می شود. البته گاهی اوقات به دلیل شکستگی و … تیغه بینی فرد صدمه دیده است، در نتیجه جراح از غضروف گوش برای پیوند استفاده می کند. این کار در ظاهر گوش تاثیری ندارد. در جراحی بینی گوشتی، جراح با روش های مختلفی غضروف و استخوان بینی را تغییر می دهد.

نتیجه جراحی بینی های گوشتی

نتیجه جراحی در بینی های گوشتی به خلاقیت و ماهر بودن جراح بستگی دارد؛ هر چقدر جراح، خلاق تر و دارای تجربه بیشتری باشد نتیجه جراحی بینی موفق تر است. جراحی بینی گوشتی یکی از حساس ترین جراحی های زیبایی است. در این نوع جراحی باید سوراخ های بینی متقارن باشند و تیغه میانی ظریف و زیبا جراحی شوند. البته افرادی که دارای بینی های گوشتی هستند، باید بعد از جراحی از صبر و حوصله بالایی برخوردار باشند. در جراحی زیبایی بینی های گوشتی به دلیل بالا بودن حجم پوست ممکن است کوچک کردن بیش از حد بینی مشکلات تنفسی ایجاد کند؛ بنابراین جراح نمی تواند تا حد زیاد طبق خواسته بیمار رفتار کند.

منبع: https://drrastkari.com/%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%B4%D8%AA%DB%8C/

  • صحرا راد
  • ۰
  • ۰

تصمیم به انجام ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم می تواند اولین یا آخرین مرحله در سفر شما برای داشتن اندامی زیباتر باشد. چه پوست شکم شما به دلیل بچه دار شدن شل شده باشد و چه به دلیل کاهش وزن سریع، احتمالاً عمل جراحی شکم راه حل است. این شامل برداشتن پوست و چربی اضافی و همچنین سفت کردن عضلات شکم است. این یک روش قابل توجه است، اما جراحان پلاستیک آستین-وستون بیش از 300 بار در سال آن را انجام می دهند.

عمل جراحی شکم خطراتی دارد، از جمله مواردی که با هر روش جراحی مانند خونریزی یا عفونت همراه است. ابدومینوپلاستی همچنین خطرات خاصی را به همراه دارد که باید قبل از انجام عمل به طور کامل آنها را درک کرده و در نظر بگیرید.

  • جای زخم

تامی تاک نیاز به یک برش طولانی دارد - از استخوان لگن تا استخوان لگن. این اسکار ممکن است بعد از جراحی برجسته یا نامنظم شود. این نتایج زیبایی را می توان پس از بهبودی از ابدومینوپلاستی برطرف کرد و بهبود بخشید، اما جای زخم دائمی است.

بزرگترین خطر در اسکار این است که بهبودی طولانی‌تر شده و به دلیل جریان ناکافی خون بدتر می‌شود. این ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد، اما شایع‌ترین آنها مربوط به اتفاقاتی است که در طول جراحی و بلافاصله پس از آن اتفاق می‌افتد. شما می توانید با سیگار نکشیدن به حداکثر رساندن جریان خون به محل اسکار کمک کنید (به زیر مراجعه کنید)، اما ما دوست داریم جای زخم شما را روز بعد از جراحی بررسی کنیم تا مطمئن شویم همه چیز عالی به نظر می رسد. (برای راحت‌تر کردن کارها، ما یک مرکز شبانه‌روزی در دفترمان داریم که می‌توانید شب را در آن بگذرانید. به این ترتیب ما به جای برعکس، روز بعد به دیدن شما می‌آییم!)

  • بی حسی

پس از عمل جراحی شکم انتظار بی حسی داشته باشید. به خودی خود، عمل جراحی شکم شما را در نزدیکی جای زخم در قسمت پایین شکم بی حس می کند. اگر لیپوساکشن (حذف رسوبات چربی از طریق ساکشن) را با شکم خود ترکیب کنید، ممکن است در سراسر شکم بی حسی را تجربه کنید. ممکن است برای شش ماه تا یک سال بی‌حس باشد، اما معمولاً فقط چند هفته طول می‌کشد تا حس به آن ناحیه بازگردد.

  • توده ها و برآمدگی ها

بعد از عمل جراحی شکم، گاهی اوقات برجستگی ها و برجستگی های کوچکی در آن ناحیه دیده یا احساس می شود. این می تواند چند هفته طول بکشد تا زمانی که بخیه های داخلی حل شود و مقداری از تورم برطرف شود. گاهی اوقات، ظاهر ناهموار بیشتر دوام می آورد. اگر سه ماه پس از جراحی دچار توده و برآمدگی شدید، باید برای ارزیابی به پزشک مراجعه کنید. ممکن است نیاز به لیپوساکشن یا پیوند چربی اضافی باشد. خطر این اتفاق با جراحان پلاستیک با تجربه ما نادر است. اگر این اتفاق بیفتد، آستین وستون تمام تلاش خود را برای مراقبت از شما و اصلاح منطقه به منظور رضایت شما انجام خواهد داد.

  • لخته شدن خون

جدی ترین خطر برای بیمارانی که تحت عمل جراحی شکم قرار می گیرند، از سفت شدن عضلات شکم ناشی می شود. نتیجه زیبایی به معنای نمای صاف و محکم برای شکم شماست. با این حال، باید توجه داشته باشید که سفت کردن ماهیچه ها می تواند ناراحت کننده باشد، به خصوص زمانی که بعد از جراحی نفس عمیق می کشید یا سرفه می کنید. کشیدن نفس عمیق (و حرکت دادن پاها به سمت بالا و پایین برای خم کردن عضلات ساق پا) برای برگشت خون به قلب در هر زمان، به ویژه پس از جراحی، بسیار مهم است. به دلیل سفت شدن ماهیچه هایتان، ممکن است نخواهید این کار را انجام دهید، اما مهم است، و ما یک دستگاه ویژه به نام «انگش سنج» را به شما می دهیم تا شما را به انجام آن تشویق کند. جریان آهسته خون به قلب می تواند منجر به تشکیل لخته در پا شود و اگر آن لخته به ریه های شما برود، خطر جدی است و حتی می تواند کشنده باشد.

آنچه شما می توانید انجام دهید

چندین کار وجود دارد که می توانید قبل از جراحی شکم انجام دهید تا خطرات خود را کاهش دهید. در طول مشاوره، تیم لیست دقیقی از اقدامات پیشگیرانه ای که می توانید برای کمک به موفقیت آمیز کردن شکم خود بردارید، به شما ارائه می دهد. اینها مهمترین آنها هستند:

سیگار نکش افراد سیگاری در طول دوره بهبود زخم در معرض خطر بیشتری برای مشکلات هستند. با چنین برش طولانی که برای تامی تاک لازم است، بدون دود بودن ضروری است. اگر سیگاری هستید، یک ماه قبل از جراحی سیگار را ترک کنید، و خطر باز شدن مجدد زخم به صورت لکه‌هایی یا طولانی‌تر شدن زمان بهبودی به میزان قابل توجهی کمتر است.
در جلسه مشاوره، تمام داروهایی را که مصرف می کنید به جراح خود بگویید. برخی ممکن است منجر به عوارض حین جراحی شوند، بنابراین یک لیست کامل با دوزهای ذکر شده همراه داشته باشید. فراموش نکنید که داروهای بدون نسخه را نیز بگنجانید!
مطمئن شوید که وزن شما ثابت است. کاندیداهای انجام عمل جراحی شکم نباید وزن خاصی داشته باشند، اما اگر قصد کاهش وزن دارید یا وزن شما اغلب در نوسان است، با پزشک خود در مورد چگونگی دستیابی به ثبات برای اطمینان از بهترین نتیجه صحبت کنید. هیچ عدد ایده آلی برای کاندیدای عمل جراحی شکم وجود ندارد. در واقع، اگر کمی سنگین‌تر هستید، پیش‌بینی نتایج شما برای پزشک آسان‌تر است. بنابراین، قبل از جراحی از رژیم های غذایی پرخطر استفاده نکنید!
پس از انجام عمل لیپوساکشن، اگر چند پوند وزن کم کنید، عالی است! اما اگر 15، 20، 30 پوند اضافه کنید، اثرات این روش معکوس خواهد شد و اصلاح آن دشوار است.
به عنوان شلوغ ترین عمل جراحی شکم در شمال ویرجینیا، تیم آستین-وستون هر امکانی را در اتاق عمل تجربه کرده است. آنها هر سال صدها عمل جراحی شکم را انجام می دهند و می دانند که چگونه در صورت بروز عوارض بعید، مشکل را حل و فصل کنند. جراحان پلاستیک آستین-وستون به عنوان پزشکان متخصص این روش، جراحی اصلاحی را برای بیمارانی که تحت عمل جراحی زیبایی شکم یا لیپوساکشن قرار گرفته‌اند، انجام می‌دهند. آنها بسیاری از شکم‌های «نادرست» را بهبود بخشیده‌اند تا بیماران خود را خوشحال کنند.

هنگامی که شما جراحی را به عنوان تهاجمی مانند جراحی شکم در نظر می گیرید، مهم است که خطرات مربوط به آن را درک کنید و سهم خود را برای اطمینان از بهبودی آرام انجام دهید. در آستین-وستون، تیم دکتر شهریار حدادی اینجاست تا به هر سوالی که دارید - بزرگ یا کوچک - پاسخ دهد تا برای روز بزرگ آموزش دیده و آماده باشید. و برخلاف سایر روش‌های جراحی پلاستیک، کل سفر جراحی شما در مرکز بکر و راحت ما انجام می‌شود. از اولین مشاوره شما تا عمل از طریق ریکاوری، ما در هر مرحله از شما مراقبت خواهیم کرد.

با انتخاب بهتربن جراح ابدومینوپلاستی میتوانید انتظار بهترین نتیجه را با کمترین عوارض داشته باشید.

  • صحرا راد
  • ۰
  • ۰

اگرچه بازسازی بینی و جراحی بینی یکسان به نظر می رسد، اما روش های بسیار متفاوتی هستند. بازسازی بینی عیوب یا سوراخ های ایجاد شده در اثر درمان سرطان پوست را پر می کند، در حالی که جراحی بینی یا جراحی زیبایی بینی، ظاهر فیزیکی یا عملکرد بینی را تغییر داده و بهبود می بخشد.

علیرغم تفاوت بسیار زیاد، هر دو روش در اصل، زیبایی بینی را بهبود می بخشند. بازسازی بینی این کار را با حرکت دادن پوست و بافت انجام می دهد. رینوپلاستی این کار را با تغییر غضروف و استخوان انجام می دهد.

جراحی بینی اعم از ترمیمی یا زیبایی یکی از پیچیده ترین و چالش برانگیزترین انواع جراحی صورت است. بینی ساختاری چندوجهی است که از غضروف، ماهیچه، مخاط، بافت و پوست تشکیل شده است و گویی که این به تنهایی آن را به اندازه کافی دشوار نمی کند، مرکز زیبایی شناختی صورت است.

هر نقص یا ناامنی زیبایی زمانی که با بینی سروکار دارد تشدید می‌شود و جراحی بینی می‌تواند مفیدترین نوع زیبایی صورت باشد.

رینوپلاستی چه تفاوتی با بازسازی بینی دارد؟


رینوپلاستی شامل تغییر شکل و بازسازی استخوان و غضروف به منظور بهبود عملکرد و زیبایی بینی است. این روش برای تغییر نیمرخ بینی انجام می‌شود که ممکن است دارای برآمدگی‌ها یا برآمدگی‌های بزرگ، بی‌نظمی‌های ساختاری نوک بینی، باز شدن سوراخ‌های بینی یا عدم تعادل با ویژگی‌های اطراف صورت باشد.

جراحی بینی به روش باز یا بسته انجام می شود. با این حال، این تنها محل برش ها را متمایز می کند. جراحی زیبایی بینی صرف نظر از تکنیک، به طور کامل در قسمت داخلی بینی انجام می شود. این جراحی شامل تراشیدن غضروف برای خلاص شدن از شر برآمدگی ها یا وارد کردن غضروف یا پیوند استخوان برای افزایش اندازه یا شکل است.

جراحی بینی گوشتی

چرا بازسازی بینی بعد از درمان سرطان پوست ضروری است؟


بینی یکی از شایع ترین محل های سرطان پوست در صورت است. در حالی که جراحی Mohs یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از برداشتن کامل تومور و عدم بازگشت آن است، اغلب یک سوراخ یا نقص در پوست ایجاد می‌کند.

بازسازی بر حفظ پوشش بینی، حمایت و پوشش تمرکز دارد. این از یکی از چهار تکنیک بازسازی استفاده می کند. روش انتخابی به اندازه نقص و همچنین آناتومی بینی شما بستگی دارد.

  • بسته شدن مستقیم خطی

این تکنیک بازسازی ساده ترین و رایج ترین روش برای ترمیم نقص پس از جراحی موهس است. در اینجا دو طرف زخم به هم کشیده می شود و پوست در یک خط مستقیم بسته می شود. از آنجایی که اکثر سرطان‌های پوست به صورت دایره‌ای با جراحی Mohs برداشته می‌شوند، این روش اغلب شکل پوست از دست رفته را دراز می‌کند تا سطح آن هنگام جمع شدن به هم چروکیده نشود.

  • فلاپ های محلی

تکنیک فلپ موضعی ممکن است زمانی ارائه شود که نقص کوچک باشد. این فرآیند با کشش پوست اطراف برای پوشاندن سوراخ، ناحیه پوست از دست رفته را می پوشاند. روش فلپ موضعی کمتر تهاجمی است و به بازیابی کمتری نسبت به پیوند پوست نیاز دارد زیرا پوست یا بافت را از ناحیه ثانویه نمی گیرد.

جراحی بینی طبیعی

  • پیوندهای پوستی با ضخامت کامل

در حالی که فلپ های موضعی بافت را از بینی قرض می گیرند، پیوندهای پوستی بافت را از سایر نقاط بدن می گیرند. این روش زمانی مورد نیاز است که نقص بزرگتر باشد و پوست روی بینی نمی تواند کشیده شود تا سوراخ را به اندازه کافی بپوشاند. پوست مورد استفاده برای این پیوند از نواحی مختلفی از بدن می آید و آن ناحیه در طی مشاوره شما مشخص می شود.

 

  • صحرا راد