اینجا درباره همه چی هست

اینجا همه چی هست

اینجا درباره همه چی هست

اینجا همه چی هست

اینجا همه چی هست

  • ۰
  • ۰

جراحی بینی یا رینوپلاستی یک عمل جراحی برای اصلاح بینی برجسته، غیر معمول، نامتقارن یا نامنظم است. رینوپلاستی همچنین می تواند برای اصلاح نوک بینی نامطلوب یا تغییر شکل دهانه سوراخ های بینی استفاده شود.

دانشگاه میشیگان یک رهبر شناخته شده ملی در جراحی ترمیمی است. تیم ما متشکل از جراحان پلاستیک و متخصصان پزشکی دارای گواهی هیئت مدیره، بیماران خود را در هر مرحله از فرآیند جراحی بینی راهنمایی می کنند تا بهترین نتایج ممکن را تضمین کنند.

آیا جراحی بینی برای شما مناسب است؟

اگر نسبت به بینی خود هوشیار هستید، این جراحی می تواند به تصویری از خود کمک کند. همچنین دلایل پزشکی زیادی برای انجام رینوپلاستی وجود دارد، از جمله عوارض ناشی از شکستگی بینی، عفونت های مکرر سینوسی، انحراف تیغه بینی یا مشکلات عمده خروپف.

رینوپلاستی یکی از رایج ترین عمل های زیبایی است.

 

بهترین نامزدها


رینوپلاستی برای بیمارانی که در غیر این صورت از سلامت خوبی برخوردارند، بدون بیماری فعال یا شرایط پزشکی جدی و از قبل موجود، بهترین است. به طور کلی، جراحی بینی نباید تا زمانی که بینی به اندازه بزرگسالان نزدیک شود، انجام شود. معمولاً برای دختران بعد از 14 سالگی و برای پسران 15 سالگی است، زیرا پسرها دیرتر از دختران جهش رشد می کنند. هر نوجوانی که ظاهر خود را دوست ندارد، کاندیدای خوبی برای جراحی بینی نیست. بسیاری از نوجوانان نارضایتی خود را از بینی خود بیشتر می کنند. تقریباً 10 درصد از تمام جراحی های بینی در افراد کمتر از 19 سال انجام می شود.

در بزرگسالان، روند پیری باعث می شود که پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد و در نتیجه بینی بلندتر و افتاده شود. جراحی برای بالا بردن نوک بینی ممکن است ظاهری جوان‌تر به بیمار بدهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی